15.04.2009

who's gonna love me the way that i am?

Günaydın elo!
ceren'in tiz sesiylen uyandığımdan dolayı biraz gerginim.dün bana bi kaç bira ısmarladı tutumasaydım tekila da ısmarlıycaktı.dur dedim babanın paralarını kötü yollarda heder etme.türlü itiraflarla kuzenliğimizi pekiştirdik.açıkçası bi çok konuda her zaman benden üsütün performans sergilemiş bir insan olsa da(saçlarımı tutam tutam yolmak ya da gönül muacereaları) tam ona yaptığım en büyük sinsiliği itiraf edicekken masamız doluverdi.
Bloğumu okuduğuna ihtimal vermediğim için burdan itiraf ediyorum.(yine bi sinsilik)
Sene 2001 suları bunla tatildeyiz atışmışız. Beni otelin balkonuna kilitledi.Melankolik biri olduğum için voltmenimden coldplay dinleyerek atlatmaya çalıştım.Ama kinci olduğumu bilmeyen sevgili kuzenimin bütün havlusuna ağlarken gözyaşlarımı ve sümüğümü sildikten sonra beni kilitlemiş olduğu balkondan çıkardığında ise koşarak bir güzel işeyip diş fırçasını da klozete soktuğum doğru.Kıssadan hisse: 'tifüs olmak istemiyorsak kimsenin üzerinde baskı* kurmamalı, kimseyi balkona kilitlememeliyiz'

*direksiyon hocam ramazan(ramo) bey,'vitesi üzüm salkımı gibi tutuyosun yasemin ayrıca muhammed aşkına artık 3'ten ikiye geçerken 4'e takma bak son kez söylüorum bak tık tık tık' diye bana isitsnasız bağırdığında titrek bir sesle 'temam' diyip akabinde selfkonfidansı oturtup 'hocam ben baskı hissedince o an yapamam valla bakın yarın yaparım ama bu gün yapamam' diyerek zavallı adamı kandırdığım için kendisinden özür diliyorum.

Hiç yorum yok: