27.04.2009

scientific suicide/fenni intihar

merhaba elo!bu gün insanlık için iş tanımına yeni bir boyut, yeni bir açılım kazandırdım.adı 'kulağı delik bir şekilde çay içmek'.pek saygıdeğer patronlarımdan biri olan ganim beyle birlikte (oblomov tarzı kalın enseli maviş gözlü satış ve pazarlamanın en ince noktalarını bilen güler yüzlü bir insan) yine çok neşe dolu bir gün yaşadım.
ganim bey karşımızdaki çok sevimli müşteriye bizim cihazımızın neden daha iyi olduğunu anlatırken dünyada yaptığım en iyi ikinci şey olan çok iyi dinliyormuş gibiyi yapıyordum.(birincisi hepinizn de bildiği gibi dünyaya merhaba demek)
çok iyi dinliyorumu aradan bir takım mimiklerle onaylıyorum bakışları atarak destekliyoriken vicudumun diğer kasları isyan ediyorudu.mesela ayak parmaklarım ayakkabının içindeki garip duruşundan rahatsızdı, sırtım dik durmaya alışık olmadığından sarfetmiş olduğu eforu senden bunu acısını çıkarım dercesine pıt pıt kalp gibi atarak veriyordu.işte biznıs layf bu kadar acımasız sevgili okuyucular. bulaşmayacağınız varsa bulaşmayın benden söylemesi.
merak edenler için ayşeyle yaptığım röportajdan sonra aş kacım azaldı.

*yazdığı her satıra sonsuz saygı duyduğum kaan sezyum'dan; gazeteden kestiğim fotoğrafını çiçekli çerçeveye koyarak, hayran genç kız tavrıyla başucumdaki komidine koyduğum için binlerce kez özür diliyorum.( çerçevelerin alınmış olduğu amaca hizmet ettiği bir dünyada yeniden görüşmek dileğiyle esen kalın)

Hiç yorum yok: