17.04.2009

röprötaje in salon salomenje: Merve Demir ile çok samimi bir röportaj



Hazırlayan ve sunan Elo shity
(arkadaşları yakından tanıma ve tanıtma performansları vol.1)
(konuk no:1)

M.D:Geç cevap için özür dilerim dostum bilgisayarım patladı format attım bişiler, öptüm.

Elo Shity(iç ses):asla bir sorun teşkil etmedi verdiğin geç cevap.canımsın. başlıyorum 1 2 3.


E.S:Pek sevdiğim dostum Merve öncelikle mesleki bir soruyla başlayalım istersen? Ölçü alırken dikkat edilmesi gereken en ince nokta nedir? Bir binaya bakıp gözünle ölçü aldığın oldu mu?

M.D: Başlayalım canım. Öncelikle sorduğun sorudan yola çıkarsak binanın içine girmek gerekir, akabinde her detay senin rölöve alma tecrübenle doğru orantılı olarak dikkat çeker yada binaya 2. yada 5. defa gitmen icap edebilir. Bir adet 5 metre, 1 adet laser metre, 1 adet bloknot ve kalem, fotograf makinesi ve 1 arkadaşın sana gerekli olanlardır. Gözümle ise ölçü almadım ama adımla aldım. (iç ses elo: işte tam bir profesyönel)

E.S:Atıyorum ben sırf çok havalı bir isimi olduğu için iç mimar olmaya kalksam (25 yaşındayım şu an) ömrümün kaç yılını bu uğurda harcamam gerekir?

M.D: Seni tanıdığım için 3,5 sene diyebiliyorum. (arkadaşlık sevgisinin bir üst leveli)

E.S:Prensipli bir insan olduğunu ben biliyorum ama okuyucularımız bilmiyor. Özellikle yiyecekler konusundaki düzenin titizliğin ve prensiplerinden kısaca bahsedebilir misin?

M.D:Yumurta yemem yanımda yedirtmem, buzdolabında kurumuş peynirden hoşlanmam, ajvar sosla beyaz peynire varım ama ardından reçele karşıyım, çiğnenmiş sakızı yuvarlayarak tabak kenarına iliştirme konusunda çok hassasım lütfen yapmayın, kül tablasına sürünmüş bezi bulaşığa sürmeyiniz, dia marka gıda ürünlerini yemem, yağlı yemem, erimiş buzlukta tekrar donmuş dondurma yemem; bunlar aklıma ilk gelenler bebeğim bilmiyorum yeterli oldu mu? (bunlar bana merveyi her gün bir kez daha sevdiren nedenler dia markaya karşı olması hariç gıpta ediyorum kendisine hep etttim)

E.S:Hiç bir telefon çığlığı ile yalnız bir güne uyandın mı?
M.D:Hayır
(cool bi insan olduğundan dolayı bu cıvık soruya karşın hiç kendini bozmayan bir tavır,teomandan hoşlanmaz,tiridi maxin ustasıdır.)


E.S:Hoş geldin dünyama mottosunu nasıl edindin? Kısaca açıklar mısın?
M.D:Kendiliğinden yapıştı bana, dar çevremde benimle aynı tecrübeleri yaşayan arkadaşlarıma tekrarlama gereği hissettiğimden...

E.S:Ukala olduğun anlarda kendini tutmak için içinden tekrarladığın bir söz var mı? Yoksa hiç çekinmem söylerim mi diyorsun?
M.D:Bazen ukalalık oldugunu düşünmüyorum farkettiğimde ise çekinmiyorum, bazen utanıyorum kendimden neler geçer yar içimden. (içim bileylenir)

E.S:Anketi hazırlayan hakkında düşüncelerini iki kelime ile özetleyebilir misin?
M.D:Herkes sever.


Sevgiler Elo Shity

1 yorum:

+ dedi ki...

denek poğaça pahalı olduğu için yemeyi tercih etmediğini unutmuş olsa gerek