11.04.2009

ultra saf su

ya yollarda ne güzel şeyler geliyo alkıma sevgili bir genç kızın gizli defteri ama şöyle sennen karşılıklı kalınca habire 'çok yalnızım çok mutsuzum' ajitasyonları yapasım geliyor.nerden aklıma geldi kim bilir gezdim dün gece şehri şöyle bir şarkısını söyleyip ağlamaklı tavırlarla peruksuz yaklaşımlar.annem bana senin doğuğun gün kar yağmıştı diye şiir yazmış sevgi dolu bir kadınken(belirtmek isterim ki ailece şiir tutukunuyuz+ şiirin adı 'prensesimin sevinci' isminiyazarken bile duygu seli yaşatan bir şiir)
neyse kafamdan binbir tane cümle geçiyorken sürekli kendimi nasıl sabote edebilirim bunu da kovalıyorum.çaktırmayın.
dönelim anneme.annecim canım annem ben prenses olsam kar yağarken doğduğum için tabiy ki pamuk olmam.pamuk olacak biri varsa o da siyah saçları ve sütten beyaz teniyle nüvidimdir.kendisi vaytist girl elayv.meali yaşayan en beyaz kız.dostum ayşegül eski saç boyu ve rengiyle rapunzele ben kendim ve şahsım da karakterim itibariyle olsam olsam sündük sindirellaya yanaşırım.pınardan da iyi kibiritçi kız olur.arkadaşlarıma prenses* yakıştırmaları adlı böülümün sonuna geldik.teomanın dediği gbi her güzel şey bitermiş.ya da lost'da jack 'in john'a dediği gibi john yeter artık bunu anla adamın sen özel değilsin.

gelecek hafta elo shityde: en havalı mesleği olan arkadaşım merve hakkında bir takım gerçekler.beni izlemeye devam edin anacım.

*kendini pirenses adleden hiç bir kadından özür dilemem,dileyemem.etc:dco

Hiç yorum yok: