5.04.2009

pardon sizi birine benzettim geçmiş yıllardan*

elimde kocaman bir çöp torbasıyla eskişehir garında insanlardan kaçıp ara yoldan kendimce taktiklerle kalabalığa karışmadan sıvışmaya çalışıyorken biri 'paçoz' diye seslendi.süper merabacı hiç dışlamacı biri olduğumdan gülümsememe ve görmezden gelme kat sayım oldukça düşük.bayağı iyi bir insanım.beni bilen bilir.neyse of sabah mahmurluğuyla ayrıntılara boğuveresim var şu ortamı ama bu blok yazımın geleceği nokta 'acmayın lan bana' olacaktı.burda yine nadide bir atasözümüzü masa altına yatırmak isterken malesef bana ayrılan sürenin sonuna gelmiş bulunuyorum ey okuyucu. anlayana sivirisinek saz anlamayana davul zurna az.ben bu deyişten bir şey anlamıyorum anlayan varsa geceleri arasın çok yalnız oluyorum zira.

*içimdeki bitmek tükenmek bilmyen bu teoman sevgisinden ve rüyamda bir başkası olarak gördüğüm okan bayülgen'den ve en önemlisi yemin ederim azıcık içtim bu halim doğuştan lyricğinden özür dilerim.(yemin ederim dünyanın en iyi şarkı sözü)

Hiç yorum yok: