14.08.2009

think thank

winter şarkısı part 2
I want the days to come, I want these sleepless nights to end
I lie here thinking how I lost you to all your stupid friends
You made me feel so foolish for the twenty-second time
Your love might be the last time that I try
+++++ +++++
Don't know if I'll make it through this winter without you on my own
I waited here for you forever, I can't believe you'd go
I may not have the answers, but I'd rather never know
Your love was such a heavy, heavy blow
+++++ ++++++
Goodnight my love, you seemed so nice 'til I knew you better
Now I can tell you're always thinking twice about what might be better
On the outside, there's no conscience, you're a victim of your cautiousness
You don't try, you just lie there hoping that someone will come to make it right

Meali:
gelecek günleri istiyorum bu uykusuz gecelerin bitmesini
burda uzanıp düşünüyorum seni nasıl kaybederim senin o aptal arkadaşlarına karşı.
sen benim kendimi en az yirmi saniyeliğine aptal gibi hissetmeme neden oldun (şarkının en can alıcı sözü)
ve senin aşkın belki de benim denediğim son aşk olacak.
bilmiyorum bu kış sensiz yapıp yapamayacağımı kendi başıma.(belden aşağı espri yapmak istemiyorum)
seni burda sonsuza kadar bekledim gitmene inanamadım.
belki cevaplara sahip değilim ama bilmemeyi tercih ederim.
senin aşkın çok ağırdı ağır bir darbe, bir saldırı, yumruk gibi.
iyi geceler aşkım, seni daha iyi tanıyana kadar çok iyi görünüyorsun. (hiç anlamadım bu sözü)
şimdi sana açıklayabilirim her zaman iki kere iki kişi için düşünmenin gerekliliğinin neden daha iyi olduğunu. (bakın nasıl açıklayacak)
dışarlarda asla vicdan yok, ve sen tedbirinin kurbanı oldun bebeyim (bunu da anlamadım)
denemedin, denemiyorsun sadece orda öylece umut ediyorsun birinin gelip işleri yoluna sokmasını.

Hiç yorum yok: