11.08.2009

bill callahan da cok iyi.(müziksyen olarak)

elo shity'den bir amme hizmeti daha !!!(çik çik çik)
iz bırakan aşk şarkılarını türkçe'ye çeviriyoruz,itinayla yapısını söküp dalgasını veriyoruz,hiç bişeyciğiniz kalmıyor. (aşk zararlı bir şey zaten)
dodos grubundan 'winter' şarkısını özenle terkedilen/terkedilmiş/terkedilecek tüm dostlarım için masaya yatırıyorum.
bu şarkının sözleri şöyle sambampara kontakare.(eh ehe bu saçma sertap erener şarksını hatırlyan varsa beri gelsin/ödül var yine)

Winter
(kış/tatsız günler)

Don't know if I'll make it through this winter without you by my side
Kendi kanımca bu kış sensiz yapabilecekmiyim inan ki bilmiyorum

I waited for you so long while I traveled far and wide
Enginlik ve uzaklık dolu yolculuklar yapıyor iken seni çok bekledim(çok ararsın beni çok çok (kafalar sağ sol /çok çok))

Convinced myself there's no one better, so how can I deny
Kendimi senden daha iyisi olmadığına ikna ettim(iyi kalpli manasında)

Your love, it's like a thorn into my side
Senin aşkın aslına bakarsan benim tarafımdan algılanış biçimi olarak sol loba batan bir diken gibiydi, bir daralmaya benziyordu,üzüntüden başka bir şey değildi

My friends they understand me better but don't whisper goodnight
Dostlarım,onlar beni daha iyi anlıyorlardı ama hiçbiri kulağıma iyi geceler diye fısıldamaz(doğal olarak)

I want a lover and a sister, but we know that's not right
Ben hem bir kardeş hem bir sevgili istedim ama bunu ikimiz de biliyoruz ki bu hiç de doğru bir davranış değildi.(sonraları umursamazca 'kardeşim' dediğin insanlarla da seviştin, canın sağolsun,ensestinin hastası olduk ailece)

You used to listen to my music, I always wondered why
Sen benim müziğimi dinlemeye alışkındın,her zaman neden diye merak ederdim.(tarkandan arka fonda dinlemeye devam ediyoruz 'çok çok çok çok')

I wish I could pretend you make me try
Umarım beni denediğin konularda rol yapabillirim sana karşı.(denedim olmadı)

2 yorum:

Dizzy MissZee dedi ki...

Amme hizmetine bir katkı;I wish I could pretend you make me try - Keşke, denememi sağlamışsın gibi davranabilsem ;)

elo shity dedi ki...

oy diline kurban dizzymisscim ya.diyemedim ben onu.gururum engel oldu ( :