23.08.2009

thank you i love you(ince sesli söyleyiş)

sevgili elo shity sürekli yeni gündemlere ve skandallara koştuğum, bir istanbul maceramın daha sonuna gelirken özür dileme listemin epey kabarıklaştığını farkederek özür ve sevgi faslımı bu bölümlük es geçme kararı aldım.ittirmelerle yaşıyorum. huzuru oruçta bulacağıma inanasım var.
en çok merve ve serkan çiftini darladığım için ilerleyen bölümlerde onlara bir kıyak geçme projem gündemde.nüvit beni hemstırla beraber çalışma odasına kapadı,kendi odasında friends dizisine kilitlendi.(en yakın arkadaşına duyulan özlem de bi raddeye kadarimiş) bu gün 10 lira bayıldığımız falcıya göre hayatım 2 buçuk ay sonra düzelecekmiş müjdemi isterim.(gereksiz para harcmaları kafasından kopmak gerek) onun dışında uzun zamandır sinemya gitmedik hadi bi gidelim diyerek seçilen filmlerin de yalan olduğunu söylemeden edemiycim. memet günsürün başrolünü oynadığı(başka hiç bir şey göremediğim film) italyano filminde en az 8 kere 'ben itlyanım' diyerek gerçeklik etkisini yiritdiğineyse iki gözümle şahit oldum. bu günlük bu kadar, sevgiyle kalın.sevgiler.esenlkler ve bir takım hoş çakal sözcüklerini içinizden geçirmeyi asla unutmayın.

Hiç yorum yok: