16.08.2009

en sevdiğim özlü söz: asil azmaz,bal kokmaz.

mutlu pazarlar canlar!
yine en az üç kişiye söz verip evde oturmayı tercih ettiğim pazar günlerden birinde karşınızda olmaktan gurur duyuyorum. yaptığım araştırmalar sonucu bu yaza damgasını vuran şarkıya çok yaklaştım ama hala kararım kesin değil.ağustosun 30'unda bir basın açıklamasıyla yaza damgasını vuran şarkıyı beyan edebilirim.ya da etmem zaten pek de umrunuzda değil biliyorum.
en az shaquille o neal'i (o kadar zor yazdım ki ismini ) sevdiğim kadar jet lee'yi de seviyorum.ikisi de çok iyi insanlar.özellikle jet lee çok iyi kalpli bir insan.(afetzedelere 42 milyon dolar yardım yapmak her babayiğidin harcı değil)
*şovsal harketler yapmak zorunda kaldığım tüm ortamlardan özür dilerim.tribünler benim işim geriye kalan tüm coolluklar için mastercard.

Hiç yorum yok: