14.08.2009

i'm kamber but it's ok!

dün sabah bir takım coşkulu taşkın olaylar yaşadım.ödemeli yapan ptt çalışanıyla iletişim çabalarıyla başlayan günüm, nihayet işten çıkarılma ile sona erdi.her iş ayrılığı konuşması sonrası önce hafif bir rahatlama duyup akabinde kendimi günlerce uyumaktan alamadığım da doğru.(ayrılıklardan hoşlanmıyorum,bütün sevgililerim ve çalıştığım bütün işler hep birlikte olalım istiyorum.sabah kalkıp bandoya gideyim iki saat garsonluk yapayım akabinde koşarak bir stkda çalışayım kendimi zinde hissedeyim bu esnada ismi lazım olmayan bir sevgilime çiçek alayım,öğlen onla yemek yiyeyim, sonra akşamüzeri labratuvaar cihazları satarken bi yerden bi yere gitmekte zorlanırsam ismi lazım olmayan başka bir eski sevgilim beni motruyla gideceğim yere bıraksın, akşam süngerde ismi lazım olmayan bir diğer exle bir bira içeyim.gece gelip annemin koynunda uyuyayım istiyorum.çok şey mi istiyorum hayat senden?)
2009'a veda adlı çalışmam pek yakında.
şu an biraz ruh geldi röportaj sıralamamı kafamda belirledim beğenmeyen beri gelsin.

1-nüvit konu: ilişki eksperinden dengeleyici tirikler.
2-pınar konu: kardeşlik ilişkileri ve ortanca çocuk olmanın güçlükleri
3-mine konu: balık burcu kadınlarının düş yaşamları ve kapitalizm eleştirisi
4-umut konu: lades hikayeleri

*müzik yapmak için çıkardığım 15 senelik korgumdan samime yataklık ettiği için özür dilerim.samim elektronik aletlerin üzerinde uyumaya bayııyorsa benim günahım ne?
hepimizin de bildiği gibi sesim çok güzel ama artık ünlü olamayacım gerçeğine de alıştım.
see you another world broz!

Hiç yorum yok: