1.07.2010

tembel insanın yaratıcı olduğuna olan inancım gün be gün eriyorken.

elo shity'e az yazıyor olmam sevginin gücüne olan inancımın azaldığını göstermiyor.lütfen yanlış anlaşılma olmasın dostlar.final bölümüme daha en az 19 sezon var,dünyanın en uzun süren dizisiyle yarışmak amacım.başıma ender bi biçimde komiklik geliyor olması da doktora öğrencisi arkadaşım çok ciddiyetli insan mine ile takılmamla ilgili olabilir.ha mine çok iyi kız orası ayrı.bi kaç spor salonu gezdik dün mineyle ben birindeki cosmopolitanın içindeki ilişkilerle ilgili korkunç yazıyı okuma isteğim yüzünden(çünkü okurken yarım kaldı) orası daha iyiydi oraya yazılalım dedim hemencik kabul etti mine.zaten mineleri severim,çocukluk arkadaşım pörtlek gözlü mine olsun mine sübiler olsun mine koşan olsun hepsi iyi insan.cosmopolitan okuma isteğimi önce kadının doğası ile bağdaştırıp akabinde yok yea öğrenilmiş çaresizlik büsbütün diyince mine bi rahatladı,bu aralar tam bi alışveriş yapıp cosmopolitan okumaktan başka işi olmayan kız gibi davranışlar sergileyesim olduğuna inanası gelmedi minenin.Hemen kentsel dönüşüm ve mekansal ayrışma gibi laflar etti kafamı toparlamak adına.Her eve lazım böyle arkadaş.Tabi bu merveyi gizemi ayşegülü ve istanbuldaki adını saymakta şu an güçlük çekeceğim tüm dostlarımı aşırı özlediğim gerçeğini değiştirmiyor.
Yollarda öğrenciler ve velilerle karşılaşınca yasemin hanımla yasemin hoca arasında bi kafada selamlar veriyorum.beni öyle bi anda yakalarsanız bilin ki o ben değilim.ben bende değilim meçhullerdeyim.
Sevgiye inanan blok
elo shity

1 yorum:

mine sübiler dedi ki...

yasemin hanımla yasemin hoca arasında bir kafalardasın : )
bu çelişkinin öğrencinin kendisine değil de sana ait olduğunu hemen anladım!