12.07.2010

bazen elo bazen shity

bill cosbynin doğum gününden hepinize merhaba sevgili elo shity dosları.
benim yüzmden değil ama büyük usta kaan sezyum yüzünden sevgi moda oldu.sevginin moda olmasına gülüyorum.inci sözlük laflarına bayılıyorum henüz hayatımda kullanımım olamadı.beni bilen bilir ingilizce what a poor girl denilecek hayatım var. türkçe meali ah zavallım.dört yanım isyan.9 saat ara vermeden çalışmamsa tamamen benim anlımda enayi yazmasıyla ilgili.belki teoman belki niçe belki zerrin özer hangisi hayatımı bu kadar etkiledi bilmiyorum ama hayatımın bir anınnda ya da ana rahminde yoruldukça kaybolur acılar ve beni öldürmeyen şey beni güçlendirir ilkelerine derinden bir inanç göstermem beni bu aralıksız soluksuz çalışmalara itmekte...
bu kadar iş yorgunluğu serzenişinden sonra yeminle benim de keyfim kaçtı...iki çocukluk anısı anlatmaktı amacım.şikayet panosuna döndü ortam.ali ergur öğretmenimin dediği gibi karnaval için emek gerekirmiş, şimdi pek inandırcı gelmedi.emek çok karnavala göre birşey yok.festival gibisin katılmak istiyorum hayat.adeta bowlie weekendersin de vize alıp gelemiyorum sana.
yaza damgasını vuran hiç anlayamadığım şarkı ise bana bu yere vize verecek kişi çok sözleriyle hande yenecek.ahaha kınalı yapıncak.deliyim daha sonra konuşalım canlarım
eksov iksoöv
pasif girl

Hiç yorum yok: