27.07.2010

'hello my love, my love goodbye' diyen J. Richman lezbiyen barda yakalandı!

kafamdaki ametist taşıyla seslendiğim bir günden merhaba sevgililerim.
annemin aramızdaki gerilimleri azaltmak için bulduğu çareler volüm 1 dizisinden ve bittabiyki en sıcak günlerden birinden(annem bile benim yaradılışımın gergin olduğuna inanamıyor 27 senelik anam garibabam)
negatif enerjiyi pozitif enerjiye dönüştüren ilk ve tek taş olarak gördüğü ve inandığı ametist taşını önce saksıya gömdük 24 sonra çıkardık canlarım, bana plesibo bi neşe geldi kafama bunca zaman patates bağladığım günlere yandım.istanbuldan döner dönmez anneme yalan söylemeye kalktım asla yemedi,utancımdan yerin dibine girdim. anne bak ayakkabı ayşe almış küçük gelmiş bana verdi dedim gelir gelmez bana yalan söyleme yasemin onu ben gördüm gitmeden önce dedi, geçen sene de yalan söylediğim için tokat atmıştı yalan değil.(oo yeah aile içi şiddeti bazen seviyorum)
yine bana uykular size iyi eğlenceler sevgili dünya vatandaşları.
yazım devam etseydi bi yerinde güzel güzel başlıkla bağdaştıracaktım ama yine olmadı.bu arada rüyamda bile sbs tercihi yapmaya başladım hayırlı uğurlu olsun vatana millete simitcilik ve ekmek yapımı diye meslek lisesi bölümü yarattım,yaratıcı rüya görme kurslarıma katılabileceğiniz başka bir lokasyonda tekrar görüşmek ümidiynen.
içinizden sevgiyi ve umudu eksik etmeyin canlarım...bi gidince gelmiyor kendimden biliyorum.
şifalı taşlara yogaya inanan spordan hoşlanmayan blok
elo shity

Hiç yorum yok: