12.02.2009

life please ragulate me!

hayat :Sucunun sesi uzaktan hoş gelmiyor.Neden biz de normal insanlar gibi kapımıza suyumuzu istetmiyoruz kapının önünden geçen sucuyu kovalamaya çalışıyorz?isyankar gibi oldum burda ama bir giriş cümlesi bulamadım sevgilim.o koşturma anlarnda da komik olaylar cereyan da edebiliyor.1 ay kadar önce bidonla birlikte yere yuvarlanmam gibi.güzel bir hayat deneyimi idi.daldan dala atlamışken sevgili arkadaşım cana sosyoloji derken insanların beni ciddiye almasını istediğim için sesimi kalınlaştırdığım tespitini yaptığından beri içim kan ağlıyor. zaten hayır diyemediğim için samimiyetsiz açıklamalar yaptığımı öğrendiğimden beri de üzgünlüğüm doruklardaydı.
kursta olan olaylar: Sosoyoloji mezunu tarihçi hemşire Saadet ablanın sevgilisi Nejat abi sürekli bana gelip yok Habermas yok kamusal alan sizin okulda bi hoca varmış gibi muhabbetler yapıyor.Remzi hoca çevirilerimi hiç beğenmiyor. Setenay onunla birlikte dünyanın tüm diğer kurslarına gitmem için israr ediyor.
eskişehirin hava durumu: deli gibi rüzgar fırtına. yağmur eken fırtına biçer eskişehir sana sesleniyorum bu ne hiddet?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

o tespit cana ya ait değil

Adsız dedi ki...

ya kime ait?

Adsız dedi ki...

cana nın sevgilisine ait. peki kim soruyor?

Adsız dedi ki...

kaptan cook soruyor canım.gözlerinden de öpermiş.gözlerim bu renk boyum bu kadar.anladın sen kayahan