20.02.2009


3 yorum:

mine sübiler dedi ki...

diosun ama ne sana yorumlarımı takip ediosun ne beni takip ediosun ve yorum bırakıosun! Hiç yani! yarın öbür gün yasemin salaktııır die blog yazsam ruhun duymaacak.

elo shity dedi ki...

sevgili dostum canım minem sen bloğunu takip etmiyorsun bence çünkü bi atar yapıp yorumları kapatmıştın halen yorum yapılmıyor.ayrıca benim tek sürekli izleyicim sensin.cocorosieli sevişme sahneni bile izledim.yemin mi edeyim.işim gücüm yok billahi her gün takip ediyorum.

mine sübiler dedi ki...

:D yaşasın.
yorumlara kapalı olmaması gerek ya?! atarım yok yoruma neden olsundu. yanlışlık olmuştur. bakayım bi settingse. bi kişi bile izlemiosa arada bir insan yanlız hissedebilio bloglarda... sözde nüvit tezini bitirince gelecekti yanımıza ama etmedi... nipples lara gitti enerjisi.