19.02.2009

anında bir ters u dönüş

sabah kafasına göre takılan oldukça deli bir şöförün kurbanı oldum.önce sabah kafası dedim akabinde hayranlıkla karşıladım kendisini, hayatında bir yenilik yapmak istedi ve bir an sağa kırması gereken direksiyonu aksi istikammette kırarak tüm otobüs yolcularını şaşırtmayı başardı.hepimiz ayağa kalkıp onu alkışlasaydık mükemmel bi güne başlayacaktık amma velakin sabahları insanları gaza getirmek için içimde hiç güç olmuyor nedense canlarım.yoksa şu an hala bu olayın günün kötü başlamasının sebebi olup olmadığının muhakemesini yapmazdım.ayrıntılara takılmak istemem ama elimde değil.
öğlene doğru sınav sorularını atmaya başlama aşamasında kendi kendime kurban oldum.çocukluğumdan bu yana kendime aynada gülümsediğim ve kendi yanağımdan makas aldığım görülegelmiştir.
*bu günün ciddiyet dolu beklentisi:mimar sinan üniversitesi fen edebiyat fakültesi 208 nolu dersliğin adının serhan şeşen dersliği onun karşısındaki dersliğin adının da onursal yakupoğlu dersliği olarak değiştirilmesini talep ediyorum.bu gün hayattan beklentim bu.karşılayabilecek misin sevgili hayat?hayatım.

Hiç yorum yok: