13.02.2009

ampul in my heart

15- 20 dakika sağnak yağdı.hiç görmediğim bi gökyüzü var tasfir edemem ama unutmamak için buraya yazıyorum.vanilya sky tarzı.samim bile etkilendi.şu an romantikliğimin doruklarındayım.*bütün kaslarım ağrıyor.bütün olarak iç ve dış sistemim unutmamak için mücadele verdiği için kaslarım kasılıyor sanırım.(bunu tamamen uyduruyorum)fato olsa masaj yapardı kollarımdan çekerdi.bi keresinde sevgili elo bacaklarım çok ağrıdığı için slim bir boy olan emrahı bacağıma otur ısrarıyla bacağıma oturtmuşken emrah yere düşmüştü akabinde ben kahkahayı patlatmıştım ve o gülmemişti bi sesizlik olmuştu.zaten hayat da bu sessizlik anlarından ibaret değil mi sevgili 6 45 okuyucauları, 8 15 vapuru dinleyicileri, ölü sevicileri.bu olaya da yaklaşık 6 ay gülmüş idim.zaten bu düşmeler kalklamalar olmasa neye güleceğiz değil mi a benim sevgili elom sevgili shitym, van münit diyen yükseleni kova ve asli burcu balık oluğu için kendini hero sanan bir ampule mi?
*arka fonda ağlayan a. hegarty sana dünyanın bütün sevgilerini yolluyorum.
ps. ayşegül sorum sana ampule kelimesini etimolojik olarak araştırsan kökü fransızca olmasa da sırf mutlu olayım diye evet der misin?gel etme gözleirm yaşlarla doldu bak kimse silmiyor hani zamanla kururdu şarkısını kim söylüyordu dersem söyler misin?gelinim olur musun?

1 yorum:

elo shity dedi ki...

ıssız bloğumda senden bir respond alamadığımdan her gün ağlayıp duruyorum kendi kendime haberin var mı gülüm ayşegülüm?