3.02.2009

alfin krizi*

Sevgili elo shity bu sabah uyandığmda burnumun ucunda bana miyavlayan samimi alf sandım.bi kedi en fazla ne kadar iri olabilir?cevap alf kadar.sana yazamadığım virüs günlerimde kağıttan blok yaptım ama sanırım ece onu bir boyama kağıdı olarak kullandı.şöyle bir baktım hayata ah be adorno dedim her gün bana doğrulatmak zorunda mısın şu meşhur sözünü biliyoruz arkadaşım.seni elitist.her gün adornonun hayaletiyle uyanıyorum.neymiş költörmüş.yalınış yaşam doğru yaşanmazmazmaz.evet bu gün de ite kaka ita kaka birileri gidecek gulu gulu dansı sizi silecek adlı şarkıyı tüm sevenlerime armağan ediyorum.

Pisi:Mineciğim sarı çiçeğim bir adama şiir yazarsan seni terketmesi kuvetle muhtemeldir.hayat deneyimlerimle sabit.yalnız ingilizceyse işler değişebilir.

*küçük iskenderden ve iskender paydaş'tan özür dilerim.

3 yorum:

mine sübiler dedi ki...

vala yakup bilmiiimiz erkeklerden diiil galiba. dün geldi. yanımda okudu çünkü blogumu okumamış.. vala gene beraber olma anlaşması imzaladık in a relationşip kontratı. relation-ship? ship derken. aynı bottayız anlamında mı ?

elo shity dedi ki...

yakup rulez ya he loves you

elo shity dedi ki...

aynı geminin yolcusuyuz