22.07.2009

moralim bozuk cereyan kesik ama trt çocuk iş başında (köpekli kadın fotoğrafının konuyla hiç bi alakası yok sadece tüm dünya köpeğim olsun istiyorum)


modanın en sonunda antik yunana dönüş yapmış olması beni neşelendiriyor dostlar.yollarda ne zaman anaksimendros ayakkabısı giyen moda kurbanı bir genç kız görsem keyfim yerine geliyor.küçük ayrıntılarla mutlu olabilen biriyim.içinden ben geçen cümlelereyse bayılıyorum.
onun dışında size sensörlü ışıklarla yaşadığım muaceraları anlatarak yaz neşenize neşe katıcaktım ama bana ayrılan süre de bu kadar bu hayatta.
see you another world biladerlerim.
bu arada hayatımda duyduğum en kötü şarkı ismi 'warm panda cola' üzgünüm boy least likely to.
*apsi deyzi kafalarının tadını bana yaşatan eceye teşekkürü az bilirim.dünyada insanın başına gelebilcek en güzel şey apsi deyzi salağı 'deyzi du 'deken göbeğinizde uyuyakalan bir insanyavrusu sıcaklığıymış.iyi geceler apsi deyzi iyi geceler pakapaka iyi geceler fonkifay ailesi ve ismini anamadığım nice çirkin peluş.

Hiç yorum yok: