13.07.2009

aynı adlı kitabı arıyor iken

kafamda enteresan bir boşluk oluştu içinden kendi dünyama sızdım dostlar.ecayip bir dünyaymış.lali okeyin deyişiyle egaliberte ya da katastrofi benim deyişimle ağlayan ve ağlatan aynı insan kara melek şarkısı gibi.adeta iyilik içinde kötülük işareti gibi.neydi onun adı hay aksi taksi hey hey hey taksi bütün işlerim gitti aksi hey dur taksi. ying-yang-yong.taksiye binmek için de belli bir miktar para gerekiyor.öyle zırt pırt taksiye binilmez.istisna halleri hariç taksiye binmem.binemem.bütçe işi bunlar.ha geçen gün zevkine bisikletle gezerken bi taksiye atladım arkasına bisikleti kodum gündüz tarifesi de açtırdım.sırf alkollü araç kullanmayan son derece duyarlı bir anarko-ekolojist olduğum için.(açılım kafası)

bugünün iki ilginç olayı: 1-ayşe arman haşemayla denize girdi.(ayşa ayşa lökotama müziği eşliğinde)(television personalites kafası)
2-ilkokuldan kalma bir gelenek olarak asil vatansever arkadaşımın(çocukluk obzesyonu kafası) ikamet etmekte olduğu parkın karşısındaki evinin önünden geçerken kafamı kaldırıp her zamanki alışkanlıkla orda mı diye baktım yemin ederim ordaydı.(bul beni aramana gerek yok beni koyduğun yerdeyim kafası)

kafa kelimesini beş defa kullandığım bu şen blok yazımın sonuna gelirken hepinize yüksek sesle bu yaza damgasını vuracak şarkıdan (henüz hangisi bilmiyorum) bi kuple hediye ediyorum.(hangisi olduğunu kısa mesajla bana yollayana sürpriz hediyeler var /sakız silgi fln ama çok kaliteliler)

*ayriyetten ali çelen arkadaşıma buraya sığmayacak kadar büyük teşekkür ederim.gecenin köründe diyemlik ettiği frp oyunundan kalkıp sokakta kalmış tanımadığı insanlara yardım ettiği için.ne varsa alilerde var.ali may arkadaşımın da dediği gibi.''bütün aliler bey bazı isimli lazımdeğil beyler patates''(alibeyköy ve alibey adasından anlamalıydım bütün alilerin bey olduğunu)
buldum buldum murat göğebakan'dan kara gözlüm sen de yalancı çıktın şarkısını yüksek sesle söyleyin asla pişman olmayacaksınız.

Biri beni durdursun.

ELO SHIY SEVGİSİ.

dipnot yerine kocaman pargraf yazdığım için tüm elo shity okurlarından
özür dilerim.

2 yorum:

mine sübiler dedi ki...

en çok anaco-ekolojistim e güldüm. önüne on numara arkasına bacım gelicekmiş gibi.
ben sen böyle yazılar yazınca mutlu oluyorum. lunaparkta bi tura bilet almışım gibi bi ordan girion bi burdan çıkıon kayıp gidion.sonuna gelincede yüzünde bir gülümseme ifadesi. hatta hani rollerkostırlarda yarı yolda yada en can alıcı noktada eşşekler fotoğrafını çekerler , senin blogada ondan lazım. okurkenki surat ifadesi "ehe ehe" şeklinde. sonrada fotoları koycan bloguna.

+ dedi ki...

şimdi lunaparkta tam düşerken çekilmiş zavallı fotografıma bakıyorduk
lastik ayakkabılar gibi (tesadüfler olarak)
hayat ne acayip arkadaşlar falan


*yorum yapmadan önce google ın kimlik doğrulama testinde karşıma çıkan en komik
anlamsız kelime 'HONONİ'
hala karsimda dogrulamaya gidiyorum.