29.07.2009

caşua ismine bayılırken

pireler berber iken develer tellal iken sevgili elo shity ben babamın beşiğini tıngır mıngır sallariken her şey ayrı yazılırdı.
üzerimde depresyön dedesi etkisi varken buraya yazasım gelmiyordu.(ne geçmez ergenlikmiş aman yarabbim)
nüvit ve pınarla yapacağım röportajları habire erteliyorum.işe gitmek üzre çıktığım yollarda insanlarla selamlaşıyorum.daha az meraba daha az merabaacı (kelime oyunları)(goodmornin heartache)
dünya garip bir yer takip edilmesi gün geçtikçe imkansız hale geliyor.
internetin tanrısı ile benimkisi arasında bi fark var.
ya da merak ne güzel şey.
bu dünyaya çocuk getirmek istemiyorumla doğur hayata bağlan ikilemi arasındayım.
kendime ihanet ettim, haksızlık ettim hatta seyahat ettim bol bol yalnızlık çektim.(en az candan erçetin kadar çenesi çıkık biriyim)yollarda kafamdan 'hırkayı şerif'(muzaffer sheriff) diye vidyo çektim.(çok rezil edici intikam dolu bi vidyo ölünce beynimdeki filmeri izlemek için tek tuşa basmanız yeterli)
'hamburger go home yaşasın pizzalar danimarkanın bütün dominosları birleşsin yea yeaa..'(müzikli okunacak)
candan gelen postkart günü kurtardı.(candan erçetingöz değil can sü candan sü) (şubidubidubba)geçen gün ayşegüle de söylemiş olduğum gibi en az alec balwin'den hoşlanmadığım kadar hoşlanmıyorum cristian bale'den.(şimdi gidip kültürlerarası komedi filmi izleyin asabımı zorlamayın canlarım,üzerime gelmeyin gözbebeklerim)
bir sene sonra bir takım üst ve yan kimlikler edinerek karşınıza çıkarsam şaşırmayın.
unutmadan söyleyeyim en az düşey dans kadar sevmiştim sizi.

2 yorum:

cinayse dedi ki...

dans = düşey seks.

elo shity dedi ki...

seks = yatay dans