8.07.2009

Çok Yönlü Dostum Erkinlen San'at Üzerine Mini Bir Söyleşi:

Hazırlayan ve Sunan Elo Shity (arkadaşları yakından tanıma ve tanıtma performansları vol.4) (konuk no:4)

E.S: Sen röportajlara alışıksın Erkinim. Bu insanlara şahane sorular hazırlıyorum bana mısın demiyollar.Baktım elo shitynin havaası kaçtı (kaçmaz da) hemen çok yönlü bir sanatçı olarak gördüğüm ve en takdir ettiğim arkdaşlarım listesinde top 5e girebilecek birilerini düşünürken sen aklıma takıldın. Ve bu korkunç derecede güzide röportajı seninle gerçekleştirmek istedim.
Öncelikle görüşmeyeli nasılsın?

E.G: İyiyim ve beklemekten hoşlanmıyorum. (neyi beklediği büyük bir muamma)


E.S: Peki gelelim asıl konumuza neden sanat değil daha çok sanat erkin?

E.G: Bu konuyu açacağını biliyordum. Her şey yalan Yasemin. Benim için sanat, limana demirlemiş bir gemidir artık. (Ve fransızca bir cümle. Baget.) I DON'T CARE imde bile olmaz.

E.S: Neden beni bir sanatçı olarak görmüyosun ve tanıştığımız ilk günlerden birinde dünya ve varoluş hakkında bir tek ciddi konuşma yaptıktan sonra benimle ciddi herhangi bir dialog içine girmedin?
E.G:Sanat konusunda fikirlerim değişti, artık seni de sanatçı olarak görebilirim. İlk fırsatta beraber bir açılışa gidelim olmaz mı.
O ilk konuşmada bir gazla bildiğim herşeyi anlattım sanırım. Sonrasında diyecek laf bulamamam, suskun kalmam, bil ki ondandır.


E.S: Beylerbeyine getirdiğin Yunanlı manitalar ne alemde? (Özledim onları)

E.G: Beylerbeyi'ndeki evden almadım ben onları, hala evde olabilirler. (eheh şakacı seni)

E.S: Yaser Arafat hakkında neler düşünüyosun?

E.G: O örtünün altına neyi soksan Yaser Arafat oluyor, çok yakın zamanda deneyimledim.

E.S: Ben biliyorum ama okuyucularımız bilmiyor olabilir bize internet üzerinden yürüttüğün intreaktif sanat ortamlarındaki projelerinden biraz bahsedebilir misin?


E.G: Uzun uzun anlatmamak gerekirse, horaley.com, antidig.com, mtaar.com, atolyeonbir.com, mtaar.org şeklinde gidiyor. Kısa süreli olaylardan da siktiret.org var mesela.

E.S: Ne zaman bir sen bir ben bir de Nüvit türkçe sözlü hafif batı müziği projesi yapıcez?(Şu iki genç kızı ellerinden tut hayata bağla di mi?)

E.G: Karaoke çalışmalarımız bende özel bir klasörde duruyor. Sık sık dinleyip Beatles üzerine yaptığımız çeşitlemeleri haz alarak hatırlıyorum. Zamanı gelince iyi bir kayıtla, enerjimiz de uyarsa, içimize de sinerse neden olmasın diyorum. Sevgilerimlen.

Ve E. G diye hitap ettiğim dostum kaçar. Yemin erdim seni de çok seviyorum erkinim.(sevginin bloğu)

imza Fransızca bir kelime söylemesi gerekirse eklair demesini bilen blok

ELO SHITY

Hiç yorum yok: