10.05.2009

ıptıs ıptıs geç mayıs

mayıs ayından epey ümitliydim mutluluk getiriciliği bazında.umutlarım bulutlandı afedersiniz çok sevdiğim dostlarım..bu arada belitmek isterim ki 'hangi babda?' sorusunu soran insanlardan oldum olası hoşlanmadım.herşeyden önce söylemesi oldukça zor bi kelime.herneyse konudan konuya atlamadan dönelim mayıs ayına.diğer bir adıyla mayıs sıkıntısına.bu hızlı,hınzır mayıs ayı önce 1 mayıs, akabinde hıdrellez, sonrasında ilkyardım ve trafik haftası en son olarak da anneler günü olarak vurdu beni.okullarda başlayan şenlikli ortamlar da cabası.ama bendeki katılımcı ruhunun körleşmesinden midir yoksa ösym'nin bu sene düzenlediği tüm sınavlara bir spor müsabakası gibi centilmenence katılımlarımdan mıdır ben bu mayıs ayından hiç bir şey anlamadım.2009'un ümit beslediğim tek ayı olarak beni hayal krıklığına uğrattın mayıs.Burdan mayıs 2009'a soruyorum neden gençlik hayallerimi çürüttün?Bir genç kızın(25) en sevdiği ay olacaktın?hani verdiğin sözler hani ellerin nerde?(emel sayın)
annem çocukken yaptığım süprizlerle dolu anneler günü kutlamalarından sonra kuru kuru alınan hediye ve öpücükle yetinmiyor dostlar.ille de genç kız gibi anne kız aşkımızı(aşk-nefret ilişkimizi*/1) anlatan power point sunum istiyor.forward mail olarak eşe dosta yollama amaçlı.ben diyorum power puf girls power rangers o diyor ki yapabilirsin edriyın.
*raki balboğaya ve sarı deve kucak dolusu sevgiler.
*1/Efe Çakmak Hocamın Enis Batur Beyle kurduğu ilişki biçimini annemle kendime atfettiğim için her iki beyefendiden de özür dilerim.

Hiç yorum yok: