17.05.2009

kendimi o kadar çok seviyorum ki

bazen kendimle ne kadar barışık olduğumu ispatlamak adına insanlarla kendi dedikodumu yaparken yakalıyorum kendimi.işte böyle anlarda hop dedik diyorum sakin ol.bu kadarı fazla gerek yok.her şey iyi hoş pop.yalandan karın ağrıları sosyobobiler.üstelik hava güzel güneş sıcak bembeyaz berrak akıyor dereler, yaşamak güzel şey.çok neşeli bir süreç hayat.hayatım.
sıkıştığımız sanalizasyon kanalı kanalizasyon fuarı.gösteri ile gösteriş arasında gidip gelen yüzlerinkitabına konulan fotoğraflarda arka fonlardan insan tahlilleri.skrop fm'den halit-i ruhiye tespitleri.dev-i yan tart masturbasyonları.reklamlar konseler geceler.kısaca yaşasın ben! yaşasın pazar günleri!*

bir sonraki haftaya elo shityde:
pınar arkadaşımla memuriyet ile ilgili ilginç bir röportaj
mahalle baskısının gizemleri
madunlaştırma süreçleri
şahinde teyzenin bahçesindeki küçük çocuğun afişesi.
ve hayat hakkında bir takım tüyolar daha.

beni tanıdığınıza asla pişman olmaycaksınız.
ilerleyen sezonlarda lost başucu kitabı kadar güzel
yasemin çubukçu'yu tanıma kılavuzu.
imza yasbook.

*pazar günlerinden nefret eden herkese kucak dolusu sevgiler.

3 yorum:

mine sübiler dedi ki...

ben de kendini çok seviyorum. yarın concretes dileğiyle bebeem.

Adsız dedi ki...

şu röportaj cümlesi beni bir gerdi ki anlatamam.
ankaradan sevgiler.
concretes'e selamlar.

elo shity dedi ki...

pınar röportaj yapmasak da seni öyle sevdim ki bunu sen bile bilmedin.yarın yine bi sınavdayım dostum.hayat sınav derlerdi de inanmazdım.dayanmak zormuş meğer sonu belli oyunlara.(içimdeki teoman sevgisi onu kikide gördüğüm gün bitti bir alışkanlık olarak aradan teoman şarkıları söyleme tutukum ne ara geçer bilemedim)