31.05.2009

plastip şovu çok özlüyorum

bu gün sevgili arkadaşım sinem'le hamama gittik.hamam çok acayip bi ortam.her gittiğimde
kadınların memeleriyle ortalıkla büyük bir özgüvenle dolaşıyor olması beni şaşırtıyor.genç ,hamam kültürü bariz olmayan kızlara nerden çıktı ayol bunlar donla geliceksiniz bikiniyle değil gözüyle bakıyorlar..onlar o gözle baka dururken biz de klasik hamam aktivitelerini yerine getirerek kese attırttık akabinde yumuş yumuş olduk.tellak kadın(keseci) dövmeme bakıp bu ne dedi.ben de boşukta bulunup 'dövme' dedim.'orasını anladık' dedi.'ne dövmesi bu?' 'yani şey sevdiğim bi grubun albüm kapağı ıpıtı pıs,ses giderek tizleşiyor kadın zaten üzerimden çıkan kire tatlı bi gülümseme ve tiksintiyle bakıyorken 'ne pis kız dedin di mi' diyorum.'yoo' diyor çok da muhabbet etmiyor.daha doğrusu kaale almıyor beni.olsun yine de hamamda seviyorum onu.çok acayip pamuk ninelerin yanı sıra kıllı bacaklı kadınlar.ortadaki hamam taşına 2 80 uzanan kadınlar.gözümü alamıyorum tabi ben herkese bakıyorum bi yandan ponza taşıyla topuklarımı taşlyorum.klasik bir gün güzel bir anı olsun diye simit gazoz aktivitesini de es geçmedik çıkınca.bu arada mayıs ayı bitiyomuş.god loves me yea.ömrü hayatımın neredeyse en depresif ayıydı.her pazar hamama gitsem hayatım kurtulur da.biraz korkuyorum.hayatım kurtulursa napıcem onu bi planlayayım hemen geliyorum dostlar.

ps. size söz verdiğim pınar röportajı yalan oldu canlar.yeni hedefim nüvit.hayırlara vesile olsun.

*dünyaya bayılıyorum

*müslüm gürses konserine giderim.hah yeri gelmişken müslümcü.com sitesine hayat berbat nikiyle katıldığım günleri de sevgiyle kucaklıyorum.ayrıca yeminle hayat hala berbat gibi de hamam mı memeler mi artık günü kurtarmış gibi gibiyim.

Hiç yorum yok: