11.05.2009

my name is bobi not bo derek!

Gone For Good
(last gloomy part)

It took me all of a year
-bu benim bütün bir senemi yedi bitirdi.
to put the poison pill to your ear.
-zehirli sıkıntıyı senin kulağına çalmam.(bir kulağından girdi bir kulağından çıktı amma sonunda başardım biricik sevglim)
but now i stand on honest ground, on honest ground
-ama şimdi ben açık yüreklilikle açık yüreklilik tarafında duruyorum.
you want to fight for this love
-bu aşk uğruna savaşmak istedin/istiyorsun/istiyon
but honey you cannot wrestle a dove
-ama balım sen bir güvercinle güreş tutamazsın. (Barışçıl biriyim kumru gibiyim.)
so, baby it's clear
-e yani bu çok açık bebeyim.
you want a jump and dance
-hoplamak zıplamak dans etmek istiyosun beni görünce için kıpır kıpır oluyor bunu anlıyorum
but you sat on your hands and you lost your only chance
-amma kendi ellerinle hazırlıyosun sonumuzu ve tek şansını da kaybediyosun alkışlarla.
go back to your hometown.
-memleketine geri dön.
get your feet on the ground
-ayakları yere basan biri ol,özüne dön.
and stop floating around
-gayrı burda sürüklenmekten vazgeç.


* Kucaklayan bir terkediş şarkısı olan 'gone for good' şarkısının sahibi shins grubuna büyük sevgiler.adeta en güzel duyguların tercümanısın shins.durmak yok yola devam.

Hiç yorum yok: