13.03.2009

postcard from my sister

selamın elo shity;
Doğru söyleyenin dokuz köyden ve kasabadan kovulduğuna, dost ayağının yalan bir ayak olduğuna, öfkeyle kalkanın zararla oturduğuna inanasım gelmiyor. Hala ışınlanarak eve dönebileceğimiz bir teknoloji de bulunmadığına göre hayat oldukça berbat. Aaaa minnoş!!! Ama iyi olaylar da olmuyor değil kargo yolu ile eve gelen bir kitap, bir plak,bir el yapımı hediye ve bir fotoğraf haftayı çoktan kurtarmış durumda.Darısı darımızın başına.'En azından 'Başımız gözümüz sağ'..Bunu motto edinin e mi bebeklerim. Bu söze sevinmekten asla ve asla vazgeçmeyin e mi canlarım?Hele canlarım.


*mahallemizin köftecisi osman amcayı görünce dayanamayıp çocuklar gibi şen bir şekilde el salladığım için depresyonumdan özür dilerim.
*and special thanks to pititi.

2 yorum:

mine sübiler dedi ki...

minnoş diye bana mı dedin?
evet artık ışınlanmayı çıkarsınlar diyodum bende. ben postahanelerden hoşlanmıyorum yasemin yaa.. edaya da o kadar istedim aylardır bişey göndermek. olamadı.
seni seviyorum xoxo

elo shity dedi ki...

mine pastahanelerden hoşlanıyosun ama postahanerden hoşlanmaman ilginç ve enteresan.seni hep sevdim.te zamanın başından beri ve zamanın sonuna kadar.iksoüw