2.03.2009

Niyazi Köfteler

arkadaş ben bu 2009 senesini toptan reddetmek istiyorum.hatta ve hatta bu seneyi reddedip kış uykusuna yatmak isteyen diğer dünya vatandaşları için büyük bir kampanya başlatmak istiyorum.İngiltere'de 'muhtemelen tanrı yok' gibi bi kampanya başlatmış birileri.anlamı yok ki kampanyanın bu ne rasyonellikten uzak bir kampanya kampanya dediğin böyle mi olur?Kendi kampanyamın kesinlikle argümansal olarak daha tutarlı olduğunu burada size sırf şov yapma amaciynen açklayacak değilim dostlar.Bilirsiniz severim sizi.Eda hişt sana diyorum.
Kursta Ahmet'e sen Ömer Mısırsever'e benziyosun demişim hiç hatırmıyorum. Kim bilir kaç bünyeyi böyle çürüttüm. Efe'ye de ellerin emekçi eli gibi demişim 2003 yılı civarında.Şimdi biri elin güzel dediğinde hayır onlar emekçi eli diyomuş.Bu muhabbeti yaptığmız sene benim saçım iğrenç kusmuk rengi bir turuncuydu.Görseniz a dostlar gülebilirniz. Hatta konusu açılmışken o zamanlar daha festival kafalarında sanat filmi hayranı olan bünyem yalnız başına o istanbul filim festivali senin bu if benim gezerken(bi kaç filme yalnız gitmişimdir abartmaya gerek yok doğru yolu da buldum.yaşasın zombi filimleri)Film Tony Gatlif'in Exils filmi.Filmden hatrımda kalan iki üç şey: Bir çift vardı biir dalından eriği ısırıyorlardı ikiii özgür ruh durumları.çıplak ayak yağmur fln buraya kadar her şey çok güzeldi adeta bir yol filmi.Ama ta ki bu Fransız çift ruhsal arınmayı bir trans aiyininde bir şebi aruzda buluncaya dek.Bu sahne bittiğinde resmen bağırarak eeöhhh diye bir ses çıkartmışım. Ama delirticiydi inanın dostlar kaba biri değilimdir.Saygımdan otutur filmin sonundaki akışı izleyip bütün isimleri tek tek okurum. Ama biliyorsunuz ki sigarayla saygı olmaz.Sonra eskşi sözlükte utanmadan bağıran iğrenç saç renkli olarak anıldım bi süre.Bu noktayı açıklamak için allattığım hikaye epey yordu beni.Hep beraber: 'iki sıfır sıfır dokuz hazırız bekliyoruz'
Haftaya elo shity'de: Terkedildim çünkü teorileri, Umutsuz iş kadınlarına satış tüyoları ve bir takım hatıra ve acılar daha. Unutmadan dostlar fuck the pain away.

* Türkçe ezan okurken sesini kaydedemediğim cici dedemden, röportaj yaparken sesini kaydettiğim ama kayıtları deşifre edip de yayınlamadığım için yosi'den özür dilerim.

Hiç yorum yok: