24.03.2009

doing the right thing

bir romantik salı filmi çaktıp katarsisisin doruklarını gördükten sonra hep neşeyle doluyor insan.inanmazsanız deneyin.
bu gün televizyonda oy namustur diye bağıran çocukları görünce tam tersi doldu.ah be dedim.ben ne diye duruyorum buralarda. bi sabah uyanıp nüvite 'ben mülteci olmak istiyorum' dediğim gün geldi aklıma.hiç ciddiye almamıştı beni.
evet sevgili elo shity yine kendimi işe yaramaz hissettiğim bir dönemde somut acılar çeken diğerleriyle yan yana durma hissi geldi bana.süperkahraman olcak insanmışım kafa olarak.i can be your hero baby şarkısını da ben yazıp verdim enrikeye.maksat gençler egolarını tatmin etsiler.maksat hep sevap.

1 yorum:

elo shity dedi ki...

oyun namus olduğuna inanıyorum gibi bi sonuç çıkmasın a dostlar uzaklarda başka insanlarla olabilmek istiyorum.oy vermem golf tabiyki.