8.06.2009

hepimiz birbirimize sıcak ve sevecen davranmalıyız

biraz önce annem yemek yaparken bu şarkıyı sana itaf ediyorum diyerek 10 sene önce evimizde neşe ile dinlediğimiz çıtır kızlar kasedinden 'yaşanacaksa yaşanacak'* şarksını söylemeye başladı sevgili elo shity.her zaman söylemişimdir garip bir anne kendisi.çocukluğumdan beri de uzaylı olduğumu düşünüyor.mustafa topaloğlu piyasaya çıktığında çok şükür ki 'babam olabilir mi lan' diyerek paranoya yapacak yaşta değildim.Konuyu gene saptırdım tabi ama siz neyse ki içimden geçenlerin farkında değilsiniz dostlarım.(ulusa sesleniş)
yolda yürürken tayyip erdoğan'a soru sordum. 'hiç var mı varoluşal bi kaygın var mı hıı?!'gibi bi soruydu. sonra nedense neşe içinde tıraş olurken hayal ettim kendisini.(kendi içimde hapsolmuşluğun kopuş noktaları)
aslında buraya geleneksel elo shity konseptini bozarak danimarkalı filozof kierkegaard'tan bir pasaj yazıcektim ama zihinlerinizi bulandırmayayım. yani kitabın adı 'ölümcül hastalık umutsuzluk' varın gerisini siz düşünün canlarım.
Bu arada canlarım siz de kralsınız ama en kral Cantona!*

*annem kayahandan hoşlanmadığını itiraf ettiği halde inatla müzik setine bulamadığım çıtır kızlar kasedi yerine kayahan kasedi takıp 'ah eski günler' havası yaratmaya çalışırken sarfettiğim enerjiden özür dilerim.
*haluğu da çok seviyorum.

2 yorum:

mine sübiler dedi ki...

erdoğanın neşe içinde traş olurkenki görüntüsünü benimle de paylaşırmısın beraber izleyip neşeyle dolalım başkanımıza bak beee nasıl da neşeli bir insan. oyüzden halkı da bu kadar mut(suz)lu diyeelüm.
özledim seni bebeğim.

elo shity dedi ki...

ben temsili bi resmini çizdim.hisarüstü adresini yolla anında postanda buluceksin:)