21.06.2009

hayat evren ve herşey hakkında bir günlük yazısı daha

bazı yakın dostlarım çok mutsuz olduğumda erci -e dinleyerek kendime geldiğimi bilmelerine rağmen yağmurlu pazar günlerinde en sevdiğim şarkı black box recorder grubunun 'hated sunday' şarkısıdır.(REKLAM:PAZAR SIKINTISI KİTABIM PEK YAKINDA YAY-SAT BAYİİLERİNDE) (hangi gazetenin kuponla vereceğini reklam olmasın diye yazmıyorum son derece iyi yaradılışlı bir insanım)

onun dışında bu güzel yaz günlerinde nişan düğün dernek aktivitelerine katılımarım hızla devam ediyor.dün dünya tarihin en göbek atmayı bilmeyen gençlerini kendi gözlerimle gördüm.hatta gözlerimle görmekle kalmayıp aralarına katılıp 'esra tilbe'* adını verdiğim yeni bir dans türünün de önderi oldum.gerdan kıvırmam sörf tabiyki.(espiritüel biri olmak yerine spritüel biri olmayı tercih ettim tüm memlekete hayırlı olsun)

bu arada tüm paris ahalisinin müzik gününü kutlarım.biz de annemle radio days gibiyiz.trt fm sen bizim herşeyimizsin sen olmasan bir anlığına da olsa dünyada hep kibar ve iyi insanlar olduğu gerçeğine inanarak kendimizi mutlu etmeyi nasıl başarabilirdik ki?

*yıldız tilbe /esra erol arası bir dans olup katılımcılarda çoğunluk sağlanırsa evmizin salonunda her türlü müzik eşliğinde öğretilecektir.

Ps.Kadim dostlarım emel ve enesle bir demet 'hayat nedir?' konuşması yaptıktan sonra aramızda geçen dialogların sapma noktasının hayatın anlamı olduğuna karar verdim.

Hiç yorum yok: