9.11.2008

zeitgeist

vecihi hürkuşla gani müjde arasındayım.pazar günlerini sevmemek sanırım demode.bu gün hiç komik bir şey olmadı.ceren küçük kurbağa videosu izleticem sana diye tuturdu.keza her isteğini gerçekleştiren bir yapısı vardır.kuzenim diye söylemiyorum.istemeyerek izledim.'akrabalarınla iyi geçin' diye bir din bilgisi emri var mıdır? yoksa da bu emre uyuyorum.bir grup alevi meshebi mensubu kişi din dersinin kaldırılmasını istediler bu gün. ayın 4ünde obama amerika birleşik devletleri denilen ülkeye başkan oldu.mtv müzik ödülleri verilirken bono'nun paul mccartney için o benim sörüm değil lordum demesini izledim kısa bir an.dün de conan obrain'a elvis costello çıktı.kısa boyluymuş.annem obamanın amerikaya sosyal devlet ölçülerinde bir sağlık sistemi getireceği için seçildği bilgisini canan teyzeme sattı.gündelik hayatta bunlar oluyor sevgili dostlar.van'da köylüler obama için kurban kesmiş içimizden birisin diye pankartlar açmışlar.samim onunla oyun oynamadığım için kendi kendine yeni oyunlar icat etmekte.herhalde yaşı itibariyle o da kendisinin çok önemli bir kedi olacağını düşünüyordur.dewey adında kütüphanede yaşayan bir kedi varmış, ölmüş. hayatını kitaplaştırmışlar.. ne günlere kaldık...bi kedinin en değişik macerasını yazsan en fazla kaç sayfalık kitap olur allahsen.yanlış anlamayın hemen dostlar kedileri küçümsemiyorum asla ve haşa haddim olan bir şey değildir.ama bildiğiniz 300 sayfalık bir kitap gibi geldi bana dışından bilemiyorum içerisinde ilüstüreler tireler var mıdır?
evet sevgili günlük güncel olayları ve kendi hayatımı takip ederek yazdığım bu en uzun yazımı noktalarken serdar ortaçtan hayat beni neden yoruyorsun adlı şarkıyı tüm sevdiklerime gönderiyorum.ha bi de unutmadan annam beni starrr olarak doğurdu. your ex lover is dead şarkısını defalarca dinlemem hiç hayra alamet değil.depresyonun gelişi samimin huzursuzluğunda belli olur.

Hiç yorum yok: