6.06.2010

ter,kedi, dil/ din vs.

insancıl kitabevinin sigaralarımı saymaktan en hoşnanan insanı ati abi, seç pasta fırınının takkeli hacı amcasıyla çok derin muhabbet içinde şimdi.aslı mehmet abinin nasıl olduysa ayak kokusunu duyup kusmayı başarabilen gördüğüm en iyi hamile yönetici sekreteri.benimse mecalim yok habire de açıp açıp günlük tutuyorum,yağmur baya güzel bir yenilenme bir geri dönüşüm ne biliyim bir hisseli harikalar diyarı hissi.cırtlak sesli öğrencim mustafa ceylan fıkra anlattı tenefüste, altımda mervenin pantalonu ve gizemin gömleği olmasa şu an ayakta durmakta daha da zorlanıyor olabilirdim.o gömlek ve pantalon ayakta duran birini hak ediyor.bağdaş kurup büro masasının altından tek ayağı gözüken ve çocukluğundan beri hiç kimse beni sevmiyor mottsunu kendine düstür edinmiş birini değil.destur bismillah.ter kedi dil ve dinin ise konumuzla hiç bir alakası yok.başlıkla bağlam arasında ilişki kurmaya çalışan tüm dünyanın kaybedenleri için smiths'den geliyor 'barbarism begins at home'.Kesin yaza damgasını vuracak demedi demeyin. Daha yazın çok başında olduğuumuz bu senenin pop top 10 listesini yapma görevini ise her zamanki gibi çok sevdiğim dostum ayşegül imere bırakıyorum.ayşegül bi ara gelip beni de listelersen iyi olur.

xoxo

1 yorum:

mine sübiler dedi ki...

offfff fazla özledimmm... yannız ben yanlızca 3 haftalığına gdiorum görünüor. istanbula dönecem genede tatilimde. bir takım sorunlar oluştu. böylesi daha iyi. hatta direk sana gelirim. bak tam bir ay sonra.
çok özlediğimi söyledim mi?
ben de sana fıkra anlatıcam.