4.06.2010

çin çin

Giderek dünyanın en sıkıcı insanı haline döndüğüm doğru.Ukulele aldım mesela 35 lireya napıcaksam geçen yaz(teomandan o yaz şarkısını hatırlayarak) evde org eşliğinde kayıt yaptımdı onun vermiş olduğu gaz bu seneye de sirayet eder mi dersiniz?zaten çok kötü şarkı olmuştu o şarkı 'samim samim' diyordum bir kaç kere çok deneysel aşırı sanatsal bir çalışmaydı.o zamanlar da başka türlü deliliklerin dağlarında geziyordum.cinsi farklı ama grip aynı girp.muzdarip.yani arkedeş gandi kemal mandi kemal ama chpnin mantığı değişmezse bu işler de çok zor yonca(hemen güncel politikaya da değineyim dedim)
Komşumuzun kızı cansunun doğum gününe davetliyim,o kadar parasızım ki evden bir şey sarıp götüreyim dedim mikado vardı annem o güzel dedi olmaz.armağan teorileri yıkılıyor.gelenelsel sosyal yaplıar çöküyor.Kendimizi hangi kimliğmizle tanımlayacağız şimdi?
zaten muhafazakar bir ailesi olduğunu bildiğim bir öğrencime bedeva kola kapağı diye bira kapağı veridğimden beri hayatım gün be gün boka sarıyor.gerçi nazımla çok güzel dondurmacıda dondurma yedik burnumu fln sıktı ama herşeye rağmen bu dev dev rahatlıkların ardında bi sinsilikler bişiler kesin var... zamanın daha yavaş geçtiği bir senede görüşmek dileğiyle.
Ne demiş Goffman person sözcüğünün ilk anlamının maske olması büyük olasılıkla tarihsel bir raslantı değildir.Çok koşan çabuk yorulur direk hepinizi derelerden su içerek tepelerden döne döne düşşüşerek seviyorum.

Hiç yorum yok: