22.01.2009

arrested development

sinsi başağrısı ile birlikte sınıftan en son çıkan sümeyye olmadığı için sınıftan en son çıkan olduk.çilli ve güzel bi kız setenay tam bi inek.ama coşkulu kişiliği beni neşelendiriyor en azından durağa kadar onunla yürümek gerçekten başıma gün içinde gelen en eğlenceli dakikalara tekabül ediyor..anforçınıtli.hem hangimizin otobüsü daha önce gelecek o konuda tartışıyoruz.setanay kahkahayı patlatıyo.gerçekten konuşmalarımızn içeriğin bazen duyamıyorum.diyorum ki nerdesiniz benim yalnız ve güzel arkadaşlarım.siz nerdesiniz ben nerdeyim.annem emrahla benim yüzümden mi ayrıldınız dedi.yok dedim bi kere başı ağrıdığında kafasına patates bağladım muhtemelen ondandır.çünkü o kafasına sirke sürmeyi tercih edenlerden.

elo shitynin bir sonraki bölümünde: İlkokul arkadaşım sılayla 9 numaralı otobüste karşılaşıp konuştuklarımız ve hayat hakkında bir takım acı gerçekler daha.bekleyin asla pişman olmayacaksınız.
ikso ikso gosip görl.


NURİ'DEN(ANNEMİN TAKMA İSMİ OLDUĞU İÇİN) BİLGE'DEN(HOŞT DEDİĞİM İÇİN) CEYLAN'DAN(SAMİMİ TERCİH EDİP ONU SOKAĞA ATTIĞIM İÇİN) ÖZÜR DİLERİM.

Kocakarı ilacı kullanım biçimlerinin farklılığının yarattığı çok farklı insanlar olma duygusundan özür dilerim.

evet ayrıca özür sevgi ve öpücükler kısmı burda sakil durdu ama geleneklerimi devam ettiren biriyim.taşra rulez.

1 yorum:

+ dedi ki...

yemek masalarında bu blog hakkında konusuluyor yasemin