31.10.2008

yorgunum dostlarım

oldukça yorucu bir gündü.
artık incelemiyorum.sanrım bunun tam adı büyümek.
dahi olmak sıradan bir gözün görmediklerini görebilme yeteneğiymiş.çocukken bir şey bulacağımı sanırdım.kimsenin bilmediği bir şeyi bulacağımdan emindim.kendimde benden daha derin yerler vardı.
ama aynı mutsuzluk hissi üzerinize afiyet hala yenilmekte.doyulmamakla beraber.
test çözme yeteneğimi geliştiriyorum diğer yeteneklerimin ne olduğunu bilemedim.ha şey vardı bir kendimi hakir görme yeteneği.en sevdiğim yeteneğim.sidikli kontum samim.
dünyaya tek katkım çocukluğumda çevreci çocuklar klübünden edindiğim bilgilerden çok etkilenip bu yaşa kadar biriktirdiğim tüm pilleri geri dönüşüm kutusuna yollamak oldu. şov yapmadım.anneme verdim götürdü okuluna.benim için önemli bir şey çok ağırlar ama taşırken bıdı bıdı etmessin umarım dedim.ne çok radyasyon varmış evmizde dedi.

Hiç yorum yok: