19.10.2008

everybody loves me bebek

dünyadaki tek isteğim neredeyse bu.nasıl bir egodur nasıl bir santirikliktir.süper ego mudur nedir bu sevgi açlığı.yarabbi bu nasıl bir ızdırap..bir de daha global olarak herkesin herkesi sevmesini istiyorum.tok açın haliden anlamaz elbette ki dış görüntümün insana yönelik kaypak bir yapıda olması da cabası.yok kardeşim istemem diyemem.seni seversem bunu benim için yapar mısn dese biri gider beni hiç sevmeyen biri sırf beni sevsin diye üç buçuk takla atarım.sigara sarmam.sarma tabiyki.

2 yorum:

+ dedi ki...

yüzükoyun yatma diyor annem
yatar mıyım hiç,
ister miyim
yüzümün
koyun olduğunu?

FAZIL HUSNU DAGLARCA

Dizzy MissZee dedi ki...

biri varmış, kendini kelimelerde anlatmış; biri gelmiş, bu kelimelere bakmış, bakmış, öyle bakakalmış. meğer varlığından bihaber olduğum biri bunca zaman kelimeleriyle beni de yankılamış !
bu gece güzeldi seni keşfetmek.