8.01.2022

kovi desnö

Tayfun Bayar Lisesinin en çalışkan kızı menekşe gözlü  müdür yardımcım benden bülten bekleyedururken yaptığım şey buraya yazmak olmamalıydı.Üstün yetenekli öğrencilerin %84'ü otoriteyi sorguluyor. Olmayan otoriteyi sorgulayacak değilim aynı zamanda atarım kime ben de bilmiyorum biraz fazla veliye bilsem bilgilendirmesi yapmış olabilirim.

Hello Mello

Uras, Naz ve Ali'nin aynı zamanda hayatımdan gelmiş geçmiş tüm oğlakların doğum günü kutlu olsundu...Bu sene hırsınızı cebinize koyup işinize bakın kardeşlerim , komik astroloji hesaplarına dönen bir yazı olmadan asıl konuya dönecek olursam ki asla beceremiyorum beynimin içi yangın yeri

Bu ara mutlu olduğum tek şey terapistimin  (bence beni terk etmişti) gelmeyin bana çünkü "bu halinizle" sizi almayacağım diyerek terapiyi sonlandırmasının üzerinden 6 ay geçtikten sonra  gece 4'te sekreterine attığım  tek mesaj ile  beni geri almaya karar vermesine ettiğim şükür. Covit olmayanlar kafayı yedi akıl sağlığınızı koruyun  bence çünkü bir seans olmuş 600 lira  aklınızı yitirmenin bedeli çok ağır. Hem covit olup hem akıl sağlığını yitirip hem çocuk düşürmek ise pahabiçilmez...Geriye kalan her şey için mastercard diyeceğim de limitim yetmez :)

Covit ağır beyin hasarına sebep oluyor zaten az aklı olan biri olduğum için şu an kapasitemin altında bir işlemci ile çalışan bir bilgisayar olarak seslenmeye uğraşıyorum size

Normal biri gibi de oldum  sanki duygularım  yeniden oluştuda gibi... mesela eski arkadaşlarımla kopan bağlarımı tazelemeye çalışıyorum misal 50 yaşındayım tazeleme üniversitesine gidiyorum eğlenceli bir yaşlı gibi 37 yaşında 73 yaşında iflah olmaz kırmızı rujlu büzük dudaklı bir balerin babanne

Meryemin bana ödev olarak verdiği dün gece terapi olarak okudum.Gerçekten akıl danışmak için Meryemin büyümesini bekleyen bir tek ben değilmiş gibiyim.

Yapamadığım işler için yardım istemeye daha meyilli gibiyim

Mesela gereksiz yaptığım açıklamaları  beynimin içindeki bunu mu demek istedi acaba tuşunu kullanmayı azaltmış gibi  hissediyorum ama her an da geri gelebilir gibi

Biri beni sadeleştirsin gelip elimden tutup şunları şunları atıyoruz desin ah be Nüvidim olsa yapardı herşeyi atmak pahasına hoppa

Hey zil çaldı mı kızlar çıktı mı bizim öğretmen dalgayı çaktı mı?

Evet Sayın Bay Biraz Öne Kay Vay Canına Vay

 Saygılar Hakan Peker


Hiç yorum yok: