29.06.2021

ne şişim ne kebap bunlar hep ödem

Okulda ağlaya ağlaya yazı yazacağım aklımın ucundan geçmezdi

Elo Shity nelere kadir...İçine akan gözyaşlarının biricik temsilcisi.Bazen elo bazen shity.

İçimde asla dolmayacağından emin olduğum boşluk hissi.

Altan'a gitmedim,Yoga'ya girmedim,Dans ve Hareket Terapisi dersimin son dersine giremedim(Ki başlangıçlar ve bitişler benim için önemlidir)/Terapiye devam edip etmeyeceğime karar vereceğim,iki aylık yoga takibimin son dersi ve eğitimin son dersi olması gibi ayrıntılara takılmak istemem ama elimde değil.

Ne için? Hayatımın hiç bir sınırı umrunda olmayan ve itina ile bu sınırları balyozla topla tüfekle deşip delip geçen sadece izlemeyi sevdiğim bazı gözler bazı desenler olduğu için mi?

Bağımlı bağımlısı olduğum için mi?

Kendine acı çektirme kotasını doldurmuş bir ruhu olan aseksüel bir birey olduğum için mi?

Asla hiç bir yaptığı ona yetmeyen kusurlu olduğundan başka bir şey düşünmeyen çarpık zihnim için mi?

Merhaba Acı

Sanki boğazımda bir yumru yapamadıklarım oturdu oraya eğer terapiye gitseydim ağlamış olurdum ve anlaşılmış hissederdim,dinlenilmiş önemsenmiş biraz rahatlardım.Eğer bu hafta yoga yapabilseydim bedenimdeki gerilimi biraz da olsa atabilirdim.Eğer Dans ve Hareket Terapisi dersini bitirmiş olsaydım kendimi birazcık daha yetkin hisseder ve bunu kutlamaya ve harekete geçmeye değer bulurdum.

Kimse kimsenin hayatının akışına bilinçli ya da bilinçsiz müdahele etmesin kimse kimseyi kırmasın üzmesin

Kimse kendisine iyi gelen şeylerden fedakarmışcsına vazgeçip sonra öfke patalmalarının dağlarında yaşamasın.

Herşey güllük gülistan olsun

Hiç bir erkek hiç bir kadının fiziksel ve duygusal bütünlüğüne zarar vermesin 

İsteyen peçe ile gezsin isteyen anadan üryan 

İsteyen istediğine aşık olsun

Ama bunları yaparken kimse kimseye zarar vermesin  istiyorum

Çok di mi? Çok fazla acı var çok fazla zorba var çok fazla hassas ruh var  hani dinazorlar kaldıramayınca gerçeği gitmişler burdan ya benden ağız tadı ile bir çekip gitmek istiyorum neden derseniz çektiğim kahır ayağıma dolanıyor. Çırpındıkça bataklığa daha fazla batarım diye kıpırdamadan donakaldım bu dünyada.Belki de bu en derin ölüm tercihi.Çünkü bu pislik bana emanet.

Esma Işıl'ı unutmayacağım*
B.E.A'ya selam yola devam

Hiç yorum yok: