3.09.2019

Pek Yakında!!Muhteşem Röportajlar Sürpriz İsimler

Muhterem Elo Shity Okuyucularına iftiharla takdim etmekten onu duyduğum isimlerle muhteşem röportajlarımız olacak
Kimler mi bizimle olacak dersiniz?
Kimler kimler?Maydonozlu köfteler (Berbo bir 90lar esprisini daha katletmem)
En iyi arkadaş kontenjanından en kral arkadaş kontenjanına yükselmiş çalgı üstadı Ayrık Otu grubunun Bözhöyük şubesi Berat Hasırcı ile Hayat ve kimsenin bilmediği ayrıntılar üzerine...
Youtube camiasının en çok izlenen kanallarından Kutsal Motor'un Zeynebocağı ile güneş gözlükleri naiflik  kırılganlık ve röportajlar üzerine
Mimar Sinan'ın Bergenleri Arabesk Fanzin'in yaratıcılarından Caniş ile sanatın acıları ya da acıların sanatı üzerine:)
Şimdilik planlamalarım bu yönde bir de sürpriz röportajımız can dostum Merve ile Eskişehir Gelişim Vakfı  Eğitim Gadun Gaduna  konularını masaya yatırmak bonus olacak ya da Merve hangi konuda röportaj vermek isterse çünkü onun için akan sular durur bu da böyle biline sevgili elo shity funları
*Dünyanın en çok fanı olup takipçisi olmayan bloğu elo shityden sevgiler.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bi kere Bozüyük yazmayı öğrenin de gelin sayın elo shity nerde hani süpriz röportajlar.Bağlantıları kurdun tembellik ettin her zamanki gibi di mi?Şaka şaka o ara kendini azıcık daha çok sevmeye uğraştığını ben biliyorum..Kıps arada post at özledik.

elo shity dedi ki...

Hahah yorumun güzelliği kim bu dedim sonra anladım :D