4.08.2018

şıkıdım da mıkıdım şıkıdım mıkıdım gari gari de gari /geçen seneki yayınlamadığım düğüncülüğüm

Dün gece iki Bozhöyüklü güzel insanla daha tanıştıktan sonra bir OBUAN konserinde iyki Bozhöyükspor diye bağırarak tezahurat etmişim diye sevindiğim bir gecenin sabahından hepinize merhaba.
Gerçekten Bozhöyük insanı bambaşka  (Eskişehir yavşaklığı içermeyen pür periferik püfür püfür)
Konuyu fazla uzatmadan TASİGO otelde düzenlenen bir düğün daveti gecesinden dem vuracağım.Şimdi niye otelin adını andın bre derseniz Tacettin Sinan ve Gökan adlı üç arkadaşın ilk iki harflerinden oluşturulmş olan otelin adının nerden geldiğini bana açıklayan Bozhöyüğün en iyi basçısı aynı zamanda yüksek sosyolog arkadaşım Berata da değinmiş olmak istedeiğimden ötürü.Bir Elo Shity röportajı için kendisine burdan göz kırpıyorum.Gerçekten kendisi çok ilginç bir yaşam formu sizin de zevkle okuyacağınız bir röportaj olacağına neredeyse eminim.Okuyucum yok gerçi ama olsun gelecekte bir gün Gargatuna gibi doğacak arkeolojik internet kazılarından gelecek nesillere ders olacak bir blog yazarıyım sonuçta.
Efenim sözün özü bu düğünde hayatımda yaşadığım en acayip düğün kafasını yaşamış olmanın haklı gururu içerisindeyim.Size bahsedeceğim şey aile pogosu evet bildiğiniz punk rock konserlernin bir noktadan sonra durdurulamayan enerjisini yansıtan güzide dans.Şimdi nasıl oldu da bir anda 9-8 lik havalardan Moğollar Grubunun Gari de Gari şarkısına geçildiği konusunun sırrı ise İstanbulun en iyi DJi Temmuz Beyin efsaneliğindedir.Belki inanmayacaksınız amma gerçekten bu muhteşem şarkı düğünde en az 3 kere çeşitli şekilllerde çalındı.Nakarat kısmı geldiğinde insanların ortada toplaşıp kafa göz omuz omuza zıp zıp zıplaması görmeye değer manzaralardı. Bu görüntünün en ilginç kısmı ise bu güzide pogonun aile büyüklerinin önde gelen simaları tarafından muhteşem bir enerji ile yapılmış olmasıydı.E tabi eski bir sosyolog olarak kendimi durduracak değildim bu münferit vakaya bir isim verdim başta da bahsettiğim gibi aile pogosu bu şekilde doğmuş ve bu düğünümüze damgasını vurmuş oldu.
Bir sonraki düğün macerama kadar hepinize mutlu düğüningler.Unutmayın eğer birinin tüm yaz sezonu boyunca tatil fotoğraflarından çok düğün fotoğrafı varsa bilin ki o zavallı insan düğün overdose olmuştur. Bir dondurma ısmarlayarak bu kişilerin gönüllerinin alınması faideli olacaktır.Havuzlu sitede oturuyosanız eğer bu zavallı overdoser kişiyi havuzbaşı düğününde görmekten öteye gidemediği havuzunuza da çağırabilirsiniz bence hayır demeyecektir. 

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bakınız Bozhöyük değil Bozüyük lütfen efenim dikkat edin artık