11.08.2016

it's a funny battle,it's a constant game

Daha iyiye gidiyor bir şeyler sabah 5'te Tarkan dinlerken oynaya oynaya uyuyakaldım mesela
Aman psikolojime nazar değmesin...
Zira bilen bilir depresyon eğilimli intihar meyilli bir ruhum var.Özgürlüğüne kavuşsa geçecek biliyorum.Şöyle bir uzaklara gidip gözlerine baksa başka renkte başka başka insanların... Ayağı çıplak çocuklarla oyun oynasa...Egzotik meyveler görse rengarenk fotoğraflar çekse...Sırtçantasını taksa sızlansa da şikayet etmese...Keşfetmek için bakabilse dünyaya yeniden....Çok neşeli olabilse hatta manirebilse...Şu depresyon ninesinin hırkasını bi atsa omzundan...Bir oh çekse
Ah şu memnuniyetsiz şikayetçi tüketim çılgını ruhlarımız... Canlarınız çıkmasın huylarınız çıksın derler ya... İşte bana bir adet huy çıkarıcı ruhlara dost tüketime düşman...Dostlar başına...Dosstlar başına bir maceraperestlik bir adrenalincilik.
Motorsiklet kiralayıp Hindistan'a gezi yapmayı planlayabileceğim çılgınlıkta bir dost bulamadım
Olduğu zamanlarda da cesaret edemedim
Genşlere tavsiyem şiddetle güvenebileceğiniz sizi yarı yolda bırakmayacak dostlar edinin ve onlarla uzaklara gidin...30 yaşınıza geldiğinizde belki çok yaşlı hissediyor olabilir ya da o arkadaşlarınızdan biri ya da bir kaçını çoktan kaybetmiş olabilirsiniz.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

http://www.journalofnomads.com/schooloftravel/turkey/