21.06.2016

Umursamazlığım şekil önümden çekil

Yine The Organ çalıyordu ama bu sefer Brother'dı çalan şarkı...  Evet tezgahtarlık yapıyordum kanyonda Mercan Dede geldi tebrik etti yeni işiniz hayırlı olsun dedi hayatımda yeni işimi en içten biçimde hayırlayan kişi belki de oldur. Canım çok iyi bi adam. Hiç Mercan Dede dinelmedim. O günün hatrına adamın orjinal bi cdsini alayım arabam olursa takarım arabaya binenlere çok acayip bir şey dinletiyormuş gibi davranırım.Varın iş arkadaşlarımın müzik skalasını siz düşünün.Pop po Kral Pop. Ben de alıştım lan o kadar da aşağılık değil hele 90lar türkçe pop olursa tadından yemez...İş değiştirmeyi sevmem buna rağmen yaşıma oranla çok iş yapmış gibi hissediyorum bu uyuz fıtratımla. Garsonluk tezgahtarlık bi sivil toplum kuruluşunda ne olduğunu benim de anlayamadığım bi iş, yönetici asistanlığı,labratuvar cihazları pazarlamacılığı...
Çok şükür ki Die Antwoord dinleyen hatta konserine gitmeyi planlayan biriyle karşılaştım...Bu konu ile ilgili tatlış bir mutluluk var içimde.
Neyse gel gelelim 10 sene önce dinlediğim şeyler bi anda önüme çıkınca bi sevindiriklik hali hasıl oluyor bana. Onu söylemeye çalışıyorum birinci cümleden beri ama kendime engel olma hastalığım sağolsun yine iş başında....
Bitirmem gereken zilyon tane rapor ve bin kunduzla başbaşa bir günden daha merhaba..
Bu günkü ruh halim oruç kafa yaptı
Telefonumda yetersiz alan olduğu için whatsupı bile açamıyorum
Öyle bir umursamazlık hali
Öyle doğuştan bezginlik durumu
O biçim

Hiç yorum yok: