2.01.2010

That's the story of my life

arkadeş,ikibinonun aurasını bozmamak adına anlatacaklarımı engelleyemem,beni bilen bilir.çok yönlü,dost canlısı öpülesi bir insanım.gelelim nuruna bel bağladığım ikibinona ne halde girdiğime; etüt sınıflarını ayarlayamadığım dershanedeki ibrahim enes özkan adlı topaç yüzlü çilli dostumun hangi grupta olduğunu düşünerek girdim.(evet yalan söylüyorum çünkü onun 613üncü grupta olduğunu adım gibi biliyorum ve öyle yalnızım ki bir tek gelip o yardım ediyor bana isimleri,listeleri okuyor tenefüslerde, tam post fordist toplumun yarattığı esnek insanım hop garson hop cihaz pazarlamacısı hoop rehber öğretmen)Meslek değiştirmek bana çok yakşıyor...Neşesel keyifsel azalımlardayım.Çocuklara ne yapsam diye düşünürken 'anneni üzme yahu' derken buluyorum kendimi. (insanın kendine hayata ve her şeye alıştığı unutulmaz saniyeler)
Arka sıradakiler dizisini özlediğim de doğru. Ama en kötü gruplardaki çocukların sevgilisi olduğum için kendimce bir arka sıradakiler hissi yaşatıyorum içimde...Hayatın tuzu biberi.Ceren Tuzlu diye bir öğrencim var mesela.
Kılavuzu karga olanın diyorum diğer taraftan.Anaokulundaki rolüm geliyo aklıma nasrettin hoca hikayesindeki karga evet ilk rolüm buydu...O anda tam şu anda olduğum ruh halindeydim yeminle.İnsan hiç mi gelişmez arkadaş...kültürel hayat sıfır, sosyal hayat sıfır.Dostlar meclisiyse Urban'da.
imza
eğlenme kapasitesi her geçen gün ivme kaybeden ama asla ikibinondan ümüdünü kesmeyen blog
elo shity.

2 yorum:

+ dedi ki...

merhaba sürücü kursu

elo shity dedi ki...

bu arada aylardan mart ibrahim enes özkan 607inci gruba çıktı.