25.11.2009

Bağımlılıklar Volum 1: Antibakteriyel jelim Pürel

uzun bir aradan sonra tüm arınmışlığımla karşınızdayım sevgili canlarım;
gerçi kafam halen epey karışık ama olsun bu da hayatın tuzu biberi.(Aaron mu Dan mı bir türlü karar veremeyen Serena gibiyim) Bence herşeye rağmen Dan ya. Aaron sinsi gibi bir insan.Sen camianın en güzel kızı ol sonra git tipitip gibi heriflerle ol diyemiyorum Serena'ya çünkü neredeyse erkeklere yakışımız aynı kendisiyle.(erkeklerde kemikli surat ve entelijans aradığım çok doğru)Dana kurban olurum Dana İnternasyonel.Son günlerde bir de 'arka sıradakiler' deki Oktay 'ın Chuk Bass'in kardeşi olduğuna karar verdim. O kırmızı surat ve maviş gözlerle tıpkı Bart Bass 'in oğlu. (isterseniz üzerlerine tıklayarak bu eşisiz benzerliğe siz de tanık olabilirsiniz)
Tüm bu çıkarımlarıma rağmen en güzel dizi 'Kuzeyde Bir Yer'.Orda da deri ceketli şaman Ed mi yoksa, rakınrol ruhlu radyo programcısı Chirs mi daha benim kalemim onu cevaplarsam hayatın anlamını da bulurmuşum gibime geliyor.Tüm bu cevapsız sorularımla karşınıza geçip sizi darlamamı isterseniz bir telefon kadar yakınınızdayım.
Ha unutmadan Arka Sıradakiler dizisindense en sevdiğim karakterse 'Saffet'in çetesi' nden Ali.(en soldaki)(gerçekten bu görsel malzemelerin her birine en az birer dakika güldüm)
Her zaman söyledim gerekirse bin defa daha söylerim ne varsa Ali'lerde var!Bu da böyle bilinsin.

Beni çok sevdiğinizi biliyorum.
ikso ikso
muzzip girl

Hiç yorum yok: