13.12.2008

yakumbai yakumboğo

çok yüksek sesle konuştuğum içi tepki topladığım doğru.annem 'sen böyle esereklisin olur mu ya 9'da dışarı çıkmaya çalışıyosun' dedi.uyku vakti 9 buçuk olduğu için onun için oldukça geç bir saat.eserekliyim.eski edebi hislerimle dolu olsaydım baudelaire'in esrikleşmeyle ilgili bir şiirini sizinle paylaşırdım sayın seyirciler.pamir, ankarada.1. sınıfa giden bebelac(relative clause) ismimi yazıp yanına da gıcık yazıyormuş.çok içerliyorum ya.neredeyse dünyada en sevdiğim çocuk benden hiç hoşlanmıyor neden? çünkü bana yaaa dedğinde; yağ bakkalda sevgilin son durakta espirisini yaptım.bunu ben istedim.son olarak uzayın kızarmış et koktuğu bilgisini sakladığım bir gazete küpüründen bakarak burda sizlerle paylaşmaktan onur duyarım.
*baudelaire'i bir seferde yazmama vesile olan besim hocama ve başlığı yaratmama esin kaynağı olan hakan pekre'e kucak dolusu sevgilerle.

Hiç yorum yok: