16.09.2008

free zone

uyandım.güzel bir rüya görüp görmediğimi bilmiyoum rüyayı hatırlamama rağmen.
pamirin topkeklerinden yedim.domates suyunu atma demiştim melda ablama atmış.tabii ki domates susyu ile topkekin birbirine yakıştığını düşünmüyorum.
tarafında olmamak söz konusu olamaz hiç bir durumun.tarafsız bölge diye bir yer yok dünyada.ne kötü.
pamir de bazen aynı şeyi yapıyo... hiç kimse beni sevmiyo dedi bi kere.hah dedim hoşgeldin benim çocukluğuma.kendimi bir dolabın içine saklayıp hiç kimse beni sevmiyor diye ağlardım.doğuştan mazo olduğumdan dolayı.geceleri konuşuyo ve ölmekten korkuyo keşke insanlar 7 yaşında dursalar dedi.lahana kafa anlamış şimdiden büyümenin ne boktan olduğunu.neden büyümek istemiyosun dedim büyüyünce ölüyo insan dedi.ölümün her yerde olduğunu daha bilmiyo.halbüki dün gece bir melek gibi uyuyordu.melek deme bana dedi kadın olurmuş melekler.annene sor bak dedim erkek de olabilir.gerçi 24 yaşıma geldim ve çocuk olmayan bir erkek melek görmedim hiç...rüyamda görmüş olabilirim.bir gün ayça şenle perihan mağden karışımı bir insan olup çıkıcam diye korkuyorum.abov abov kaç.

Hiç yorum yok: